Rajši na sprehod kot v trgovino: lokalni spletni nakupi

Odkar imam naziv »mama«, čisto drugače gledam na kakovostno preživljanje svojega časa. Tempo narekuje mala in ure so bolj omejene, zato veliko šteje prav vsak prost trenutek. Seveda prej o tem nisem imela pojma in tako sem šele sedaj svojo predstavo o veselem vozičkanju po mestu in med trgovinicami zamenjala za zanimanje o spletnih nakupih.

Cel proces obiska trgovine (parkiraj blizu vhoda – odmontiraj lupinico – razstavi voziček, ki je v prtljažniku – potolaži otroka, ki se zbuja – vstopi v trgovino – kramljaj s trgovko – tolaži otroka – ne glej cen, ampak pograbi robo –hitro vrzi na pult, kar si uspela izbrati – zapusti trgovino z vozičkom, ki se dere od znotraj – namontiraj otroški lupinico – zloži voziček in ga nekako zbaši v i20…) me je že nekajkrat tako znerviral, da sem si prisegla, da kar se da, od zdaj kupujem na spletu! Tako zjutraj, ko mala še drema opravim hitri online šoping, v uricah za potem pa greva raje vozičkat v park ali ob reko.

Prvi takšen nakup je zajemal naročilo higienskih izdelkov in tetra plenic. Kot rečeno, se še navajamo na nov ritem in pri negi dojenčka le počasi zmanjšujemo število pripomočkov za enkratno uporabo. Slednje največkrat kupim v Tosamini Beli Štacuni. Tosama je namreč tovarna, ki daje delo mnogim v našem okolišu in se zdi se mi prav, da vsaj nekaj Evrov zakroži v skupnosti. Ne le, da ima Tosama v zadnjem času prav super spletno stran z možnostjo naročanja izdelkov, pogosto delijo tudi 20% popust na otroške izdelke to.to in brezplačno dostavo ob naročilu nad 20 €. Paket naj bi prispel v petih delovnih dneh, a je bil pri nas že naslednji dan. Poleg tega so zraven priložili prijazno pismo ter darilce, dnevne vložke Jasmin. Jaz sem super zadovoljna, izkušnja daleč prekaša tisto v njihovi fizični trgovini. Zadovoljen pa je tudi naš škrat v svežih plenicah, saj ima mamo, ki ostaja dobre volje in je polna energije za še en sprehod!

 

p.s.

Ravno med pisanjem tega prispevka pa mi je v roke prišla tudi zadnja trženjska revija MM, v kateri je intervju z direktorico Tosame. Kdo bi si mislil, da so drugi največji proizvajalec tamponov v Evropi! Na stari celini in tudi drugod jih cenijo, enako kot jaz, zaradi uporabe 100 % bombaža. Kot piše v intervjuju, je veliko izdelkov zares naravnega izvora. V zadnjem času so naredili opazen korak naprej v upravljanju s svojimi blagovnimi znamkami in in mnogim pokazali, da Tosama ni le sinonim za retro vložke Vir. Upam le, da bodo čim prej pomislili na naravne in trajnostne surovine tudi v primeru embalaže. Kljub temu, da gre za slovenski proizvod, sem sama prenehala z uporabo znamke Jasmin, saj je v enem pakiranju vložkov vse več plastike. Razumem, da gre do neke mere za higienske standarde, vendar pa ni potrebno, da je vsak vložek zavit v svoj ovoj, nato sledi plastičen ovoj 10ih vložkov in šele nato kartonska škatlica. No, prava zero waste ženska bi si itak priskrbela pralne vložke…

 

Prispevek ni sponzoriran, ampak odraža moje navdušenje nad napredkom lokalnega podjetja. 

Leave a Reply